Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Work Hours
Monday to Friday: 7AM - 7PM
Weekend: 10AM - 5PM

NASZE AKTUALNE SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE

01

Praca z trudnym klientem – warsztaty z elementami symulacji w praktyce

Jeżeli jesteś:

  • Sprzedawcą,
  • Handlowcem lub doradca technicznym
  • Właścicielem firmy, który samodzielnie promuje swoje usługi 
  • Przedstawicielem handlowym lub Doradcą handlowym w terenie
  • Opiekunem klienta lub Specjalista ds. Sprzedaży

Cele szkolenia:

  • Nabycie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach w kontaktach z Klientem
  • Poznanie technik obniżających napięcia niezadowolonych Klientów
  • Nabycie umiejętności przyjmowania skarg i reklamacji
  • Poznanie sposobów pozyskiwania utraconych Klientów
  • poznanie schematów rozmowy z Klientem o trudnych sprawach handlowych i finansowych

Cena: 299zł brutto

02

Skuteczny standard obsługi
i badanie potrzeb klienta z scenami w praktyce

Jeżeli jesteś:

  • Sprzedawcą
  • Handlowcem lub doradca technicznym
  • Właścicielem firmy, który samodzielnie promuje swoje usługi 
  • Przedstawicielem handlowym lub Doradcą handlowym w terenie
  • Opiekunem klienta lub Specjalista ds. Sprzedaży

Cele szkolenia:

  • Budowania trwałych relacji z Klientem, właściwej diagnozy potrzeb, oczekiwań i możliwości Klienta i odpowiedniego pod tym kątem przedstawiania produktu
  • Podniesienia poziomu wiedzy i umiejętności wykorzystania jej w procesie komunikacji i obsługi Klienta
  • Podniesienia jakości i skuteczności prowadzenia komunikacji e-mailowej i telefonicznej
  • Podniesienia świadomości dotyczącej tego, jak Uczestnicy odbierani są przez Klientów i podniesienia umiejętności dotyczących właściwej komunikacji z nimi, także dzięki rozpoznaniu stylów komunikacyjnych Klientów
  • Stosowania przemyślanej komunikacji z wykorzystaniem starannie dobranych słów i zwrotów

Cena: 699zł brutto

03

Promowanie produktów i sprzedaż aktywna w praktyce na przykładach scen

Jeżeli jesteś:

  • Sprzedawcą
  • Handlowcem lub doradca technicznym
  • Właścicielem firmy, który samodzielnie promuje swoje usługi 
  • Przedstawicielem handlowym lub Doradcą handlowym w terenie
  • Opiekunem klienta lub Specjalista ds. Sprzedaży

Cele szkolenia:

  • Komunikacja z klientem oraz wzmocnienie postawy świadomego prowadzenia rozmowy handlowej
  • Zwiększenie sprzedaży poprzez prawidłowe prezentowanie produktów i usług
  • Zdobycie wiedzy o metodach aktywnej sprzedaży usług i produktów
  • Nauka tworzenia relacji z klientem oraz budowanie zaufania sprzedażowego
  • Tworzenie potrzeby i chęć zakupu produktów i usług u swoich klientów

Cena: 499zł brutto

04

Zarządzanie zespołem sprzedażowym i metody motywacji pracowników

Jeżeli jesteś:

  • Kierownikiem
  • Zastępcą kierownika
  • Pracownikiem funkcyjnym
  • Kierownikiem regionalnym
  • Koordynatorem mikro-rynkowym
  • Menadżerem sprzedaży stacjonarnej lub terenowej
  • Właścicielem firmy, który samodzielnie promuje swoje usługi 

Cele szkolenia:

  • Zdobycie i poszerzenie wiedzy o prawidłowym zarządzaniu i organizacji zespołu sprzedażowego
  • Stworzenie unikalnych technik i narzędzi do generowania wyższych wyników sprzedażowych
  • Budowa pozytywnych relacji z pracownikami i burzenie powstałych konfliktów
  • Wyćwiczenie technik motywacji pracowników

Cena: 999zł brutto

Znalazłeś odpowiednie szkolenie dla siebie?

Napisz do nas i zapytaj o szczegóły.

Formularz Kontaktowy